Monday, April 12, 2010

setan merah

aku adalah pengikut setia setan merah sejak aku knal pasukan ini melalui pemain pertamanya..eric'the king kunfu kick' cantona..lebih kurang 14-15 tahun yg lepas..lepas drpd tu,ada la ramai lg pemain2 setan merah yg mula aku kenali..steve bruce..peter schemichael..byk la..pastu..start plak era yg sgt menjadi kegilaan dan ikutan aku apabila munculnya david beckham..



eric'the king' cantona

pnah satu masa bila pak alex g jual beckham ke real 'penyapu star player'madrid..aku mcm dh xnk tgk bola lg..lama gak dlm beberapa bulan aku malas nk mengadap match bola..tp lama2,grk blk tgk bola..sbb aku penyokong setia setan merah..dlm masa yg sama,mengupdate la dgn si beckham..2-3 taun yg lepas ni,setan merah kembali di puncak persada liga..x kira la samada ada kalah ke seri..game cun,konsisten..adanya plak si kristiano'kaki laju muka kerek'ronaldo..jgn silap,bukan si ronaldo'gemuk kaki pompuan gigi jarang'..menambahkan lg kuatnya team setan merah..cuma dlm minggu2 yg lepas ni..xtau la knape taktik pak alex agak kurang berkesan..mgkn bnyk sgt layan lawak alex'maggi saya suda kembang' kot..setan merah cam sket ada kureng..n bila dhnk abes season plak bt hal..adusshh..ngan si wayne'white pele shrek' rooney injured,game seolah2 nmpk cam permainan pasukan Mk land..adanya dimitar'rambut rapi kaki komplen malas kejar bola' berbatov sekadar melengkapkan formasi utk nmpk ada la striker kat depan tu...apa2 pun,i hope...pak alex akan membuat pembelian yg tepat utk season akan dtg...i sentiasa menyokong u pak alex..utk ryan'one man club'giggs..u r legendary welsh wizard..glory2 man utd

2 comments:

EmakSayeSuperb said...

glory2!!!!...

Anonymous said...

dulu aku peminat setan merah gak..tp org tua hodoh tu g jual DB aku..
kita sama wahai 'budak pendek berambut kerinting' peminat abang hensem tu..tp kini aku beralih arah kepada JC10 dan DD11 dr pasukan "laut Chel"..kini aku benCi setan merah serta anderson..