Saturday, April 10, 2010

open table 4 2010!

Salam..aku seorang anak pasangan melayu yg beagama islam..cukupla sekadar memberi salam versi 'sms' pd ruangan ini..alangkah x eloknya aku bg salam kat sini tp x kuar dr mulut..klu mencarut tu diklasifikasikan pd bahagian lain...pabila mencarut,dgn mmbaca pun kt mesti boleh sakit ati..tapi bukan ni yg aku nk jadikan topik utk pembukaan blog ini..blog aku ini secara asalnya telah wujud lebih kuang setaun..tp b4 ni blog aku ni hanyalah dibaca oleh 2 org sahaja..(hahha)klaka sggh..utk tujuan privacy asalnya..sbb aku pun x brape ske org ramai membaca luahan,muntahan,isi perut yg aku hamburkan pada ketika itu..tp skang laen,utk menyahut saranan perdana menteri,rakyat didahulukan,pencapaian diutamakan,..aku mula berjinak2 utk meng'open' blog aku secara umum..bukan apa..aku nk kurangkan mencarut..cuba utk menjadi pendiam..aku x merokok,tp ske mencarut..GF aku pun pnah 'sound' aku sbb aku ni x pnah siyes katanya..apa blh buat...aku bkn jenis org yg ske marah2 n siyes sgt..ada la kdg2..jd siyes bila tgk Tentera Merah aku kecundang...cukup kot utk opening...klu nk komen,silakan..biar telus sket..ajar aku utk blaja menerima kritikan..

1 comment:

EmakSayeSuperb said...

saya pengkritik yg jujur lagi telus... kamu pun tahu kan.. hahah