Wednesday, April 21, 2010

april

halo..hawaw yew..lama aku x mengupdate blog sbb aku sgt bz dgn paper exam...bulan april 2010 ni bnyk sket benda yg aku kena pk..upcoming AKA bday..hadiah aku dh beli dh..tu pun jmpa kat tmpt yg ke 15 pas brape ari aku usharing..bg aku,sgt la puas ati ngan present tu..cuma xtau la camne ngan AKA..taste ktrog slalunya sama..cuma kdg2 je agak laen..dah beli hadiah,pastu sibuk lak ngan loan ptptn aku..terpaksa blik kg dlm beberapa hari gap exam sebab nk mintak otograp mem besar kat jb..
Tup tap selang sehari,aku blk la ke bp..atok tam meninggal dunia pada usianya 82 klu aku x silap akibat drpd masalah kesihatan berkaitan dlm perut..atok tam sgt rapat ngan family aku..lg2 ngan mak aku..sbb mak aku pas dia pencen dia mmg duduk kakt bp n sgt rajin melawat makcik2 n pakcik n atuks2 beliau kat kg..ktrog yg adik bradik ni pun agak rapat ngan atok tam memandangkan ktrog punya atuk belah mak n ayah meninggal awal..aku ingt lg ada 1 gmbr tu aku amek gmbr ngan atok tam berdua..gmbr tu blh nmpk aku sengih semacam..sbnrnya bangga dpt lepas ketinggian atok tam memandangkan atok tam berfizikal agak kecil..hehehe..
Life must goes on..skang atok tam dh pergi selamanya..aku doakan atok tam ditempatkan dikalangan org yg beriman....amin..skang tggl brape ari lg b4 menjelangnya bday AKA..hope dia ske la ngn present tu wlupun dia dh tgk dulu..sengal...

1 comment:

EmakSayeSuperb said...

sorry abt Tok Tam..

n.. title tu tak tiru x leh ke???
L!