Sunday, October 17, 2010

moved my ass to BIGGER room.

zaman berubah,manusia berubah,bilik gua pun nk berubah!
1st of all..nk menceritakan yg gua berhijrah...dr penempatan lama ke penempatan yg lebih bessaarr puunyaa...pindah bilik kedua terbesar kpd bilik yg terbesar dlm umah yg sama.haha..

b4 ni gua port kat bilik yg kongsi bilik air ngan bilik lg satu..

b4 ni bilik gua xde almari baju..

skang,gua berpindah ke bilik baru sbb formerly bilik yg gua pindah ni akak gua menginap..skang dia dah pindah ke umah beliau sendiri..jauh gak la..tingkat 3.gua plak duduk tgkt 4..jauh kan?

amek masa 2 hari gak la nk mengemas..gua kemas satu umah skali beb..sorang2..tu yg paling penting.haha..

Berdasarkan tema aku lebih kpd kaler merah,aku gelarkan bilik aku sbgai..umah cina..kaler merah byk sgt.haha(setanmerah of course!)..

BILIK LAMA =(




bilik lama,bnyk memorirandum kat sini..kotak2 ni sume dr bilik terbesar aku hangkut sorg2..believe it or not...






bilik lama aku kekalkan sbgai pusat menggodam dan pusat kafe siber berbackgrounkan kotak2..baru cam hacker!haha


BILIK BARU =)







lebih menjurus kearah kematangan,peningkatan sahsiah diri,potret bersama ibunda pelengkap kamar si pemilik





kurangnya poster2 yg melalaikan,punyai meja mekap sendiri serta mini refrigerator k,chewah!



citarasa bujang urban mengharungi malam2 indah di ibukota...


"theatre of dream"..sesuwai sgt la jd bedsheet..


paling penting,tempat melabur dekat dihati!

Semoga dgn penghijrahan kali ini membawa ucent ke dunia yg lebih selesa..bangun tdo ke tghari!hahah


3 comments:

manggosteen said...

mangges dislike your "theatre of dream"

ucentanuar said...

kekekeke..kaler biru x mcm umah cina..x best.hahaha..free2,promotekn la blog aku.hahaha

manggosteen said...

ok cent..
nnt lepas aku pezen fyp aku tolon pomot..sebok skang ni..
tp belog aku pon tak se-gah mana pon..
sehari ada la 10 org je kot yg dtg...
kekekkee..