Tuesday, December 21, 2010

DB 7.23

Last nite aku ada buka website dailymail.co.uk,daily routine aku usha2 news pasal bola..belek punya belek,mata aku tertarik kat ada satu article ni..

"David Beckham wins BBC lifetime achivement award"

Since aku knal kelab yg bernama Manchester united from era Eric 'king'Cantona smpai la skang,aku mmg admire gle n diehardfan kat David Beckham..so,apa2 citer yg kua pasal Beckham sentiasa menarik minat aku nk baca..

Utk kali ni,Beckham dpt award yg agak besar gak la..anugerah pencapaian sepanjang hidup oleh BBC bak kat org melayu..

Award ni yg specialnya dismpaikan sendiri oleh legend Man utd,Sir Bobby Charlton n diiringi oleh living legend Man utd gak yg still running on the pitch..Ryan Giggs..(My fav after Beckham!)..
united's Heroes

Aku usha video penyampaian award ni yg mana aku tgk yg attend sume org2 penting in world football.Once nama Beckham announced as award receiver je,audiences sume bg standing ovation dkt 3 minit!Beckham agak touching, speechless n dhnk nanges gak la.

Masa Beckham bg speech,dia tima kasih kat sume Coach,player n club yg pnh dia wakil..Especially Sir Alex n Man utd!He really does miss Man Utd!


United legendary no 7

Beckham also insisted that he will not play for any Barclays Premier League club other than Manchester United.

Hails Beckham! hails Beckham!Long live Beckham! ha ha


No comments: