Wednesday, September 1, 2010

piala thomas 2010 yg dh lama lepas..



Punya la lama thomas cup dh lepas..aku baru je nk revealed gmbr2 secret n exclusive kat korg utk usha.aku dtg menjenguk team malaysia men disebabkan smgt patriotik yg dh sedia tertanam dlm diri.hehe..aku gerak as a lone ranger sbb masa ni ada big prob yg x perlu aku citer kat sini kot.aku pnya prangai,klu rasa nk grk sorg mmg aku redah je..harga tiket mahal sket,rm33..blh masuk stadium cheras yg ada kfc kat tepi 3 kali.tp xpela,dah smpai..tmbh lak smgt berkobar2 dtg ngan jc malaysia..siap ada mafla tu!



masuk2 stadium dato' LCW sambut aku ngan
tarian raket bersama rakan



masuk je stadium,smntara nk tggu match start..aku jumpa benda ni..rare!



btg2 raket ni dorg guna masa menang thomas cup 92'!




pusing2 jap dlm 5 min,bosan aku tgk dorg ni keje membeli belah..beli raket la,t-shirt yonek la.
..aku pun grk msuk dlm indoor stadium...aku port btol2 kat sblh team sorak malaysia yg diwakili oleh knk2 riang berbaju oren..terserempak lak ngn geng2 dr penyokong harimau malaya..aku pelagi,join sekaki..yg wat tertarik ada sorg mamat ni,aku rasa korg slalu je pasan kat tv dia joget2 pakai set lengkap kebaya malaysia..





dari kiri-penyokong tegar berkebaya,knk2 ribena berbaju oren,bwh sket-kipassusahmati harimau malaya dan rakan
pling bwh-brader 'fogging'



dah lama x g stadium tgk badminton,so prangai bertukar jd cam haram..bkn men bersemangat aku sorak join pasukan bertopeng men drum itu..smpai AKA pun boleh pasan aku masuk Tv masa siaran lgsung..hahaha..




dari kanan-coach msn berbaju oren dari sarawak,gua dgn aksi '2 malaysia',brader ptg rumput dan brader ala2 a.c.a.b



lupa nk bgtau..aku tgk match malaysia lwn denmark..results mcm mana yg korg tau melalui berita,so xyh citer..lyn tgk gmbr sudah k.hehe..


aku stay smpai match abes utk pastikan xd kekalahan mengejut utk malaysia disaat2 akhir..pas match,aku jumpa salah sorg penghias mukadepan part sukan kat paper..aku ske dia ni..muka cool,mata kuyu..klu mengamuk ni,x hengat pnya..

gua bg 'thumb up' sbb gua ske org cam brader ni..baru rudeboy bro!

brader ni aritu ada bt kecoh sket masa piala thomas..dia agak emo sket pas kalah ngan jepon klu aku x silap..pastu dia g serang penyokong..si penyokong plak xde keje len g tunjuk jari tgh sapa soh..mengamuk la dia..nk salahkan mamat ni xleh gak..pressure bro..even klu..
men congkak pun boleh pressure..ni plak men badmenton
































1 comment:

manggosteen said...

ko mmg suke rudeboy2 ni..