Thursday, June 11, 2009

kisah kasut futsal

sepanjang aku berjinak2 dlm sukan yg diberi nama futsal ni..aku mempunyai sejumlah kasut..dan kasut berjenama umbro ni merupakan kasut futsal kesygn aku..
1.sbb abg aku blanja kasut ni
2.kasut ni mmg sgt selesa

3.bnyk membantu aku..salah satunya..menjaringkan hatrik dlm satu2 perlawanan peringkat kolej..masa ni ktorg selaku team underdog menang ngan team2 senior termasuk la team2 yg kononnya power abes.heheh..
4.dgn bantuan kasut ni dan kepakaran merembat x hengat..(poyo gle.haha)..aku berjaya menjaringkan 6 gol dlm semua perlawanan termasuk dlm satu match tu yg aku hatrik..hahaha
tapi syg....kehadiran kekasih lama mu..dtg ke
mbali...silap2..tapi syg,kasut ni akhirnya menemui ajalnya dan x dpt diselamatkan lg..kecederaan yg amat parah di bahagian hadapan membuatkannya berlobang besar..lalu bukan setakat mengeluarkan ibu jari,malah anak2nya turut serta..aku simpan gmbr kasut ni sbgi kenangan terindah dan aku namakannya my best buddy....


No comments: